sobota, 11 stycznia 2014

Początek?

W zasadzie nie do końca "początek", raczej powrót, bo kiedyś miałam blog o podobnej tematyce - "koraliki-lien". Było to parę lat temu i niestety byłam zmuszona go zamknąć z pewnych przyczyn. Od dłuższego czasu jednak nosiłam się z ochotą powrotu do tej dziedziny blogowego światka, więc czemu  go nie zrealizować?

Będzie jednak pewna różnica - ten blog nie będzie dotyczył tylko koralików, ale innych dziedzin. Ot, czasem napiszę coś o sobie, czasem zrobię coś innego, czym będę się chciała pochwalić. Może dzięki temu zachowam jakąś płynność w publikowaniu postów, bo różnie z tym bywa :D No, ale, pierwszy post jest. W nim nic jeszcze nie pokażę - skleroza nie boli, a ja zapomniałam zrobić w dzień zdjęcia.

Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo.